пятница, 14 июня 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Надзвичайно величезний обсяг інформації опрацювали ми сьогодні. Сподобались, як завжди, педрада, робота у вікі, блогах і взагалі сам процес навчання і спілкування з учасниками проекту. Буду сумувати за педрадами вдома! Швидко проминули  майже чотири дні. Багато роботи зроблено, але ще більше ідей, документів і т. п. доводиться опрацювати вдома.

А за чим будете сумувати ви??? 



А взагалі цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Я дійсно відкрила  для себе багато нового стосовно цього питання, зрозуміла як зробити так, щоб учні навчилися самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Безумовно, щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу).


5 комментариев:

  1. А мені сподобалася розминка. Не даремно вчора до пів на третю стрічки писала )))

    ОтветитьУдалить
  2. Спати хочу страшенно. Вже 4 дні сплю не більше 2 годин. Я безмежно рада за те, що тобі сподобалась розминка. Дякую також Людмилі!

    ОтветитьУдалить
  3. Ви дуже добре висловили свої думки щодо навчання на тренінгу, проте не забувайте, що рефлексія - це особисто ваші думки, переживання, ставлення до матеріалу, що вивчається. А тому починайте свою відповідь словами: "я хочу..", “я визначила для себе...”, "Я можу використати....." тощо.
    Враховуйте, що рефлексія повинна містити ваші роздуми стосовно навчання за конкретним модулем, а не загальні враження.
    Успіхів вам і натхнення!

    ОтветитьУдалить
  4. А вчора справді працювали, як ніколи! Отримала масу позитивних вражень від спілкування з колегами та роботи за ноутбуком Андрія. Дякую йому щиро!

    ОтветитьУдалить